• سیستم اطفاء حریق آیروسل

    سیستم اطفاء حریق آیروسل ، سیستم اطفای حریق بر پایه پودر و گاز ( ذرات جامد و آیروسل ) می باشد. آیروسل ماده جامد غیر سمی است و تا زمانی پایدار می ماند که به صورت الکتریکی و یا واکنش گرمازا فعال نشده باشد. در صورت فعال شدن، ترکیبی با خاصیت خاموش کنندگی تولید می کند. سیستم های آیروسل به هیچگونه لوله کشی پیچیده و یا سیلندر تحت فشار، مخزن آب، نازل، دریچه ها و ... نیاز ندارند.
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک آبی

    سيستم تر

    سيستم خشک

    سيستم جريان آزاد

    سيستم نيمه آزاد

  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک گازی

    شرکت نارمنفرد تامین کننده و مجری سیستم اطفاء حریق اتوماتیک گازی شامل :

    سیستم گازی FM200

    سیستم گازی Co2

    سیستم گازی IG

    سیستم گازی ایروسل

  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک فوم

    سیستم اطفاء حریق اتوماتیک فوم ( Foam ) ، فوم توده ای پایدار از حباب های کوچک پر از هوا است که چگالی کمتری نسبت به روغن، بنزین و آب دارد. فوم می تواند برای مایعات قابل اشتعال در مخازن سوخت یا مناطق پردازش به عنوان یک عامل پیشگیری، کنترل و یا خاموش کننده آتش مورد استفاده قرار گیرد. فوم روی سطح حریق حالت چسبندگی ایجاد کرده و موجب سرکوب ساختن بخارات قابل اشتعال و جلوگیری از احتراق مجدد می شود.
  • سیستم اطفاء حریق واتر میست

    سیستم اطفاء حریق واتر میست (Water-mist) ، بدلیل دارا بودن تأثیرات مخرب سیستم اطفای حریق خودکار گاز هالون بر روی لایه ازون استفاده از این سیستم منع شد و سیستم اطفاء حریق اتوماتیک مه آب یا مه پاش به عنوان جایگزین این سیستم رایج گردید. از دیرباز آب یکی از عوامل اصلی خاموش کننده آتش به شمار میرود. در ابتدایی ترین حالت صنعتی، در محیط های پر خطر بشکه های آب جانمایی می شدند و در زمان آتش سوزی توسط فیتیله به دینامیت هایی جهت انفجار بشکه و پخش آب در محیط مجهز می گشتند.
  • سیستم اطفاء حریق اتوماتیک ورتکس

    این سیستم اطفاء حریق اتوماتیک، سیستمی ترکیبی از گاز نیتروژن و مه آب است. عملکرد این سیستم بدین صورت است که آب تحت فشار نیتروژن به ذرات ۱۰ میکرونی تبدیل میشود و بعد از ترکیب با این گاز، از نازل خارج میگردد. این سیستم هیبریدی آب و گاز به طور همزمان آتش را مهار و خنک مینماید زیرا ذرات آب منجر به خنک شدن آتش و نیتروژن منجر به کاهش میزان اکسیژن و در نتیجه مهار حریق میشود.
  • 1